Каталог товаров
Выберите модификацию товара.
Изображение
Товар добавлен в корзину.
Изображение товара
Кол-во:
Стоимость:
Итого: 
Товар добавлен к сравнению.

Добавлен к сравнению.


Системи безпеки для готелів

 

Сучасна ефективна система управління безпекою готелю здатна в рази підвищити репутацію готелю, залучити нових постояльців і, як наслідок, підняти статус готелю.

У наш неспокійний час питання безпеки в готелях стало справжнім головним болем для адміністрації таких закладів і власників.

Адже величезна кількість відвідувачів створює безперервний потік людей, які можуть заходити в будь-які приміщення і наражати на небезпеку матеріальні цінності готелів і розважальних комплексів, а також інших відвідувачів і постояльців.

У системі охорони та безпеки готелів особливу увагу слід приділяти компетентності персоналу служби безпеки, а також технічним засобам охорони, таким як сучасне обладнання, якісні ip - камери відеоспостереження, електронні замки, системи контролю доступу в різні приміщення.

На сьогодні співробітники служб безпеки можуть справлятися з щоденними непередбачуваними завданнями і проблемами в роботі готелів за допомогою сучасної техніки - відеокамер, металодетекторів, засобів для перевірки багажу та іншими. Ті ж системи IP-відеоспостереження забезпечують надійне спостереження та архівування відео і звуку, швидкий і зручний доступ до архіву і пошук в ньому.

З новими розробками в IP-відеоспостереженні стає можливим виробляти автоматичну інтелектуальну обробку відеоданих, наприклад, розпізнавання осіб, виявлення залишених речей, відстеження номерних знаків автомобілів і т.д.

Якщо розглядати всю систему безпеки готелів, то ми знайдемо велику кількість її компонентів. До них можна віднести:

· Служба охорони (персонал)

· Система відеоспостереження

· Система контролю доступу (електронні замки в номерах)

· Охоронна сигналізація

· Пожежна система

· Паркувальні системи

· Система безпечних приміщень і сейфів.

Для функціонування комплексної системи безпеки готелю служби охорони повинні постійно покращувати свою роботу, навчатися оперативному реагуванню, встановити взаємовідносини з державними органами охорони порядку, пожежної безпеки, а також силових відомств.

Звичайно у зв'язку з існуючим постійним потоком людей в готелях, вважається, що найважливішою складовою систем безпеки в готелях є управління контролем доступу, а саме розширена система замків для входів/виходів. Так якщо ми розглядаємо готелі, то тут в системах контролю доступу використовують:

· механічні замки з ключами, перфокартами, майстер-системою ключових циліндрів;

· кодові механічні або електромеханічні замки;

· електронні замки з магнітними, смарт або проксіміті картами, або ключі Touch Memory.

Більшість сучасних готелів використовують виключно електронні замки в номерах - вони дуже зручні і прості в обслуговуванні. До того ж їх масове поширення спричинило за собою їх застосування не тільки в дорогих готелях, а й у звичайних готелях.

Головне, що електронні замки легко інтегруються в автоматизовані системи управління безпекою готелю. Така електронна система може спостерігати за станом кожного номера, і фіксувати кількість разів  і час відкривання пристроїв.

Також багато готелів обмежуються таким інструментом безпеки як сейфи і камери зберігання, але в сучасних умовах цього мало. Так повна безпека готелю неможлива без системи технічних засобів, без обладнання для спостереження і моніторингу.

Система безпеки для готелів повинна виконувати наступні завдання:

· охорона постояльців, відвідувачів і їх особистого майна

· захист майна готелю від руйнівних дій (крадіжок, псування, вандалізму)

· забезпечення належного обслуговування відвідувачів, а також чесності персоналу

· захист території та забезпечення спокою на охоронюваному периметрі

· підтримання громадського порядку та гарної поведінки у всіх громадських місцях готелів

· забезпечення конфіденційності постояльцям під час їх перебування на території готелю

· забезпечення наявності служб ефективного реагування у випадку будь-якої події, як за рахунок персоналу, так і сторонніх відомств, наприклад, міліції, швидкої допомоги.

Таким чином, вся система безпеки покликана забезпечувати підтримку порядку і безпеки відвідувачів готелю.

Якщо розглянути всю безпеку таких об'єктів, то можна з упевненістю сказати, що пріоритетним напрямом забезпечення їх безпеки є охоронне відеоспостереження. 

Охоронне відеоспостереження є обов'язковим у центральному холі готелю, а також на кожному поверсі в коридорах. 

Зазначимо, що саме охоронне відеоспостереження дозволяє позбутися від зайвої таємничість і постійної демонстрацією охорони зі зброєю, адже в такому випадку на пульті охорони виконується моніторинг всього, що відбувається на об'єкті. Саме охоронне відеоспостереження дозволяє готелям зберігати статус «відкритого або рідного дому».

Система безпеки для готелю або розважальному комплексі повинна бути добре продумана, проектування системи безпеки також має переслідувати мету не створювати перешкод для нормального функціонування готелю, як для гостей, так і для персоналу.

Варто відзначити, що сьогодні користувачам не обов'язково витрачати багато часу на проектування і розробку своєї системи безпеки, а можна скористатися готовими комплектами систем безпеки для установки своїми руками. За рахунок своєї невеликої вартості і простоти в установці готові рішення для систем безпеки стали дуже затребуваними серед клієнтів.

В інтернет-магазині «ВІДЕОКАМЕРИ» можна вибрати готові комплекти систем безпеки для готелів, які не вимагають професійної інсталяції і можуть бути встановлені самостійно користувачами.

Також система безпеки завжди повинна бути адекватною можливим загрозам і максимально автономною. Адже ні для кого не секрет, що існує велика кількість дуже дорогих засобів забезпечення безпеки і таким чином їх вибір має визначатися дійсно розумним аналізом можливих ризиків і збитку.

Проектування системи безпеки в готелі повинно передбачати рівномірний розподіл засобів захисту у відповідності і зі значимістю зон на об’єкті. 

Світові стандарти розвитку міжнародного туризму, а саме рівень готельного обслуговування, мають чіткі вимоги щодо систем безпеки. Так самим першочерговим у забезпеченні безпеки постояльців під час їх перебування в готелі є управління контролем доступу в номер і обмеження доступу стороннім.

Як це не сумно, але в сучасних готелях вразливим виявляється практично кожен сантиметр готелю і кожен об'єкт на його території. Так для зловмисників особливо «привабливі» каси, сейфи, готельні номери. Місця масового скупчення людей, такі як центральний хол, ресторан, розважальні приміщення є небезпечними з точки зору того, що там відвідувачі і персонал ризикують стати заручниками.

Головне, щоб і відвідувачі, і кожен співробітник готелю були впевненими у своїй безпеці.

 

Корзина 0 Сравнение0 Обратная связь